Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 22 kwietnia 2020

Album komunijny Helenki/DT ScrapAndMe

Dzień dobry :)

Czas komunii to jeden z moich ulubionych okresów w roku :)
A z papierami ScrapAndMe jest dodatkowo piękny :)
Dziś przedstawiam album, który dzięki schowkom, kieszonkom,
rozkładanym książeczkom pomieści mnóstwo zdjęć.
Użyłam kolekcji Pink Blossom.


Good morning :)

Communion time is one of my favorite time of the year :)
And with ScrapAndMe papers it is additionally beautiful :)

Today I present an album, that thanks to storage compartments, pockets,
folding books will hold a lot of photos.

I used the Pink Blossom collection.


















Użyłam:



Pozdrawiam serdecznie :)




2 komentarze:

  1. Ależ jest on wspaniały, pełen lekkości i pięknych kwiatuszków. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy album... Dopracowany, ukwiecony. Słowem cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)