Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 2 grudnia 2019

Proste kartki urodzinowe/DT ScrapAndMe

Witajcie :)
Dziś mam takie proste kartki - proste, bo z użyciem tylko ułożonych warstwowo papierów i elementów wyciętych z kolekcji Nice Moments  od ScrapAndMe (plus wydrukowane grafiki z Digital Paper).









Użyłam:



Pozdrawiam :)




1 komentarz:

  1. Witam cię serdecznie w ten czwartkowy zimny dzień brrr...
    Choć przyznam szczerze że jest nieco cieplej niż wczoraj ☺
    Niby proste kartki a jednak mają coś w sobie !
    Kilka lat temu zajmowałam się tworzeniem własnej biżuterii szczególnie lubiłam robić kolczyki od bardzo bardzo bardzo długiego czasu już się tym nie zajmuje i przyznam ci szczerze że patrząc dziś na twoje kartki Nabrałam ochoty stworzyć coś unikalnego i jedynego zainspirowałaś mnie 🍀
    Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę ci miłego czwartku .

    ✨odnowionaja.blogspot.com


    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swojej przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)