Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 9 grudnia 2019

Boże Narodzenie - wyzwanie na blogu ScrapAndMe

Witajcie :)
Święta już tuż tuż, więc pewnie na każdym biurku królują prace świąteczne :)
Zapraszam więc do udziału w wyzwaniu, które ruszyło właśnie na blogu ScrapAndMe, gdzie przygotowujemy przeróżne prace związane z Bożym Narodzeniem.











Użyłam:



Zapraszam :)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)