Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 21 października 2019

Kolorowa kartka na Roczek/DT ScrapAndMe

Witajcie :)
Dziś miałam niewątpliwą przyjemność pociąć po raz pierwszy najnowszą kolekcję ScrapAndMe - Joyful Kids :) Tego mi trzeba było na pochmurną i ponura jesień!! Takiej dawki koloru dawno nie widziałam, cudowne, nasycone barwy, świetne grafiki, idealne do prac dziecięcych!

Powstała kartka na roczek chłopca :)


Hello :)
Today I had big pleasure cutting for the first time the newest ScrapAndMe papers collection Joyful Kids. This is what I need for cloudy and gloomy autumn! I haven't seen for the long time such a dose of color, beautiful and saturated, great graphics also, perfect for childish work!

A card for a boy's birthday created :)









Użyłam:



Pozdrawiam :)




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)