Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 2 października 2019

Kartki urodzinowe w fioletach/DT ScrapAndMe

Witajcie :)
Dziś dwie kartki urodzinowo/imieninowe w całości z papierów z kolekcji Meadow Impressions, łącznie z kwiatami wyciętymi z arkusza (no dobra, motylki są z innych "źródeł", wybaczcie ;)

Hello :)
Today I have two birthday cards made from Meadow Impressions papers, even the flowers are cut from a sheet of paper (only butterflies are from others papers).



















Użyłam:


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)