Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 27 lipca 2019

Chusta #1 - Miles

Po kilku prośbach o wyraźniejsze zdjęcia (na FB publikuję tylko zbitkę, więc bez szczegółów), postanowiłam napisać dokładniejsze posty na temat dzierganych chust :) Na pierwszy ogień miała pójść wydziergana ostatnio w ramach testów schematu - WildBerry od SisHomeMade, autorstwa Joasi Grzelak, ale jednak zacznę od początku, będzie łatwiej zachować porządek ;)

Pierwsza powstała chusta dla Mamy - Miles, z pięknego kokonka Lidia Granny w fioletach i brązach
Kokonek 3nitki, 1200m. Wyszła cudna chusta o wymiarach 160x70cm :)

Wzór na chustę Miles jest bezpłatny, można go znaleźć w grupach szydełkowych na FB (chociażby grupie kokonkowej).














2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)