Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 9 lipca 2018

Kartka dla maluszka/DT ScrapAndMe

Kolejna praca z najnowszej kolekcji Little Cuties. Powstała kartka dla dziewczynki, będzie pamiątką Chrztu świętego, ale równie dobrze mogłaby być kartką powitalną na narodziny, czy kartką urodzinową :)

And today another one card from a latest collection Little Cuties. This time I made a baptism card for a girl, but it could also be a greeting card for birth or a birthday card :) 
















Użyłam/I used:



Pozdrawiam :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)