Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 17 sierpnia 2013

Artystki :)

Dwa skrapy w godzinę z kawałkiem, możliwe??
......
Możliwe :)

Dziś jeden z nich :)









Papiery i dodatki z Sunshine Love Studio75, pod spodem farbki z 13arts
oraz ecoliny - nie wierzyłam, że są tak fantastyczne, a SĄ!! :)
 No i trochę stempli różnych, w tym ulubiony tiul z 3rd Eye i szklanki ze scrap.comu .


Jutro drugi :P

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)