Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 19 marca 2011

Paryski albumik

W końcu coś skrapowego :p

Albumik - pamiątka z podróży do Paryża i jednocześnie prezent urodzinowy dla siostry mojego męża. Sto lat, sto lat jeszcze raz Aniu!!!

Pomysł i zamiar stworzenia tego albumu chodził za mną prawie rok, od chwili kiedy zobaczyłam cudne zdjęcia z tej wyprawy... W końcu fotki doczekały się oprawy...




















Troszkę o materiałach:
Papiery - głównie polskie, a może nawet wszystkie...(Galeria Papieru, ILS, UHK, Eight), do tego sporo stempli - odbitych i wyciętych, trochę koronek, trochę kwiatków, trochę wydruków z sieci (głównie paryskie obrazki). Ramka i serduszko z Wycinanki.

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę duuuużo słońca!!!

9 komentarzy:

  1. Piękny albumik! Bardzo podoba mi się kolorystyka - spokojne, stonowane papiery rozjaśnione błękitem nieba na fotkach. Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, pogodny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten album...pięknie oddałaś klimat paryskiej wyprawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny albumik, bardzo mi się podoba, że jest nieprzeładowany w dodatkach dzięki czemu można skupić uwagę na prześlicznych zdjęciach Paryża:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekający, stonowany i klimatyczny, wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny albumik !!! Bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)