Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 12 lutego 2018

Kartka dla maluszka/DT CraftPassion

Witajcie :)

U mnie w tym tygodniu wielkie prace związane z przeprowadzką, ale post na blogu musi być ;)
I jest :)

Prosta kartka dla maluszka, z uroczą grafiką, którą umieściłam na naszej nowiutkiej ramce razem z napisem "Witaj na świecie maleństwo!". Dookoła gwiazdki wycięte wykrojnikiem "Tło z gwiazdkami" - to mój ulubiony sposób na uzyskanie małych wycinanek w hurtowej ilości za jednym zamachem ;) Samo tło wykorzystam zapewne w innej pracy :)

Hello :)

A simple card for a baby, with charming graphics, which I placed on our brand new frame with the words "Welcome to the word baby!". Around - stars cut out with the "Background with stars" die - this is my favorite way of getting small pieces in a larger number in one go ;) I will probably use the background in a different work :)









Użyłam/I used:



Przypominam o rabacie na zakupy z odbiorem osobistym na Craft Wa-wa - wszystkie szczegóły znajdziecie w TYM poście



Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)