Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kartka urodzinowa/DT CraftPassion

Witajcie :)
Dziś mam dla Was prostą kartkę urodzinową, taką trochę eco, romantyczną i pełną warstw. Główna ozdobą jest stokrotka wykonana przy pomocy wykrojnika "Kwiaty nr 6". Kolejne warstwy tworzą m.in. serwetka i gałązka.

Hello :)
I have for you today easy birthday card, in eco style, romantic and full of layers. The main decoration is a daisy made with "Flower no 6" die. The next layers are made a.o. with doily die and brunch no 2.












Użyłam/I used:



Pamiętajcie o naszej promocji na dział "Boże Narodzenie"!



Hugs :*


12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Ach, te kolorki... I nie tylko te. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Świetne kolory. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo mi się podoba kompozycja i ta tektura - dała taki inny klimat :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta tektura falista fajnie wygląda!świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. łojezulu ile mnie tu nie było a takie ślicznostki! Niektóre podziwiałam już na CP blogu, ale chyba przystanę u Ciebie na dłużej i pooglądam wszystko. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenka, mnie samej tu dawno nie było :D odpoczywam, a blog jak widzę żyje cudnie własnym życiem :*** dzięki, że do mnie zaglądacie ♥♥♥

      Usuń
  7. Piękna, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)