Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 24 lutego 2017

Skrząco i błyszcząco - pierwsza strona albumu/DT ScrapAndMe

Na blogu ScrapAndMe rusza dziś całoroczne wyzwanie - przyznam się, że jestem mega podekscytowana i jednoczesnie ciekawa, czy uda nam się wytrwac do końca roku ;) A jakie są założenia wyzwania? Otóż stworzymy album... Po jednej stronie na miesiąc, w styczniu będzie 12 stron, dokumentujących cały rok. Na każdy miesiąc będziemy proponować inne wytyczne - w tym miesiącu jest to "mroźnie, skrząco i błyszcząco" + obowiązkowe użycie ćwieka/ćwieków.

Moja styczniowa strona dokumentuje pierwsze jazdy Zośki na łyżwach :) Jeszcze dalekie do doskonałości, ale grunt to wytrwałość :)



















Użyłam:




Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do udziału :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)