Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 19 grudnia 2013

LO z ważką

W ramach liftów Liftogry - moja próba wg pracy Piglet.




Oryginał:





Jak tam Wasze przygotowania do Świąt?? Choinki ubrane, pierniczki upieczone, prezenty kupione???
U mnie tak góra pierniczków już prawie zjedzona, jutro drugie podejście, może już wystarczą do Świąt ;)



Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. oja, pamiętam jak w Liftonoszkach liftowałyśmy chyba tą samą pracę! :D
    ale Tobie oczywiście wyszło o niebo lepiej niż mi :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)