Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 16 sierpnia 2022

Pamiątka Chrztu Świętego/DT ScrapAndMe

Witam :)
Dziś chciałam pokazać Wam pamiątkę Chrztu Świętego, zrobioną z wykorzystaniem przepięknej kolekcji Spring Purple, bogatej w delikatne pastelowe piwonie i bzy.


Tym razem kwiaty 3d są nieliczne - główną kompozycję budują wycięte z arkusza i ułożone w wielu warstwach kwiaty i listki.

Użyłam:




Pozdrawiam Was serdecznie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)