Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 22 lutego 2022

Wiosenna kartka ze słonecznikami/DT ScrapAndMe

 Witajcie :)

Cudowne są te słoneczniki

Idealne na tą porę, gdy po szarzyźnie chce się już zieleni, słońca, światła... Odrobina koloru i można sprawić komuś tyyyyle radości :)

Słoneczniki wycinane z arkusza mają ponacinane wzdłuż płatki,
dzięki temu po wytłoczeniu środka - uniosły się pięknie do góry :)
Użyłam:




Ściskam mocno:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)