Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 13 listopada 2021

Świąteczne kartki na rozgrzewkę/DT Digital Paper

 Co roku mam problem z kartkami świątecznymi - ciężko mi zacząć, długo "nie czuję klimatu", a potem pluję sobie w brodę, że zbyt długo odkładałam na potem i jak zawsze - tuż przed świętami brakuje mi czasu. I co roku obiecuję, że następnym razem zacznę wcześniej ;) Brzmi znajomo?? :D

Połowa listopada to idealny czas, by nie było za wcześnie (szarzyzna jesienna już nieco przytłacza i fajnie pomyśleć o białych świętach, więc klimat można tworzyć) i nie za późno - bo generalnie na przygotowania do świąt jest jeszcze czas ;) Więc bierzmy się za kartki, bo jest naprawdę na czym pracować!!! 
Wioska Bożonarodzeniowa - bo o niej jest mowa - jest  PRZECUDOWNA!!!
Ja jak zwykle, w zachwycie, z rozpędu nakleiłam od razu cały stos i wszystkie chciałabym Wam od razu pokazać, od takich najprostszych - też są fajne!, do bardziej bogatych - bo da się z samych elementów z zestawu stworzyć bardzo bogate warstwowe kompozycje :) 
Niektóre z poniższych kartek są TYLKO z wydrukowanych grafik, łącznie z tłami :) Są przepiękne (zwłaszcza czerwony sweterek - uwielbiam :)

Użyłam i polecam z całego serca!

Pozdrawiam gorąco :)



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)