Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 13 września 2021

Rocznica ślubu - box z tematycznymi ściankami/DT Digital Paper

Niedawno miałam okazję wykonać box z okazji 20 rocznicy ślubu. Box miał być tematycznie dopasowany do małżonków - jest więc strona męża, który jest zapalonym rowerzystą i komputerowcem, oraz strona żony, która najbardziej na świecie kocha książki i labradory. Oboje zaś kochają podróże - stąd motywem przeplatającym się na ściankach i wieczku są balony. Oczywiście niezastąpione okazały się tu przeróżne grafiki od Żanetki z Digital Paper - poniżej znajdziecie je wszystkie.
Użyłam:




Ściskam mocno :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)