Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 12 września 2019

Pierwsze kartki świąteczne :) - DT ScrapAndMe

Lubię zaczynać "produkcję" kartek świątecznych latem, tak na przekór pogodzie za oknem ;) Powstają wtedy zazwyczaj takie bogatsze, żeby nacieszyć się tymi wszystkimi świątecznymi dodatkami, potem najczęściej nie ma już na takie czasu ;) Dlatego pojawienie się kolekcji papierów świątecznych właśnie w tym momencie - to idealny czas :)

Od razu po rozpakowaniu paczki z najnowszą kolekcją  ScrapAndMe White Christmas skleiłam trzy kartki - dwie bogatsze w ozdoby, jedną prostą. W tle wszystkich - piękne deski.
I we wszystkich wycinane z arkusza kwiaty, bombki i zimowe listki. 
Na odwrotnej stronie okładki znajdziecie też napisy :)







Tu napadało już trochę śniegu :)













Użyłam:



Kolekcja dająca bardzo dużo możliwości, a w połączeniu z innymi kolekcjami - także do wykorzystania przy innych okazjach, nie tylko świątecznych (już myślę nad kartkami ślubnymi z użyciem desek :)

Pozdrawiam





2 komentarze:

  1. Wspaniałe kartki, widzę, że gorączka bożonarodzeniowa już się zaczęła ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)