Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 20 sierpnia 2019

2w1, czyli kartka na ślub i chrzest/DT ScrapAndMe

Witajcie.
Podobne kartki na ślub i chrzest robiłam już nie raz - ale w takiej kolorystyce po raz pierwszy :) Cudownie prezentuje się błękit z ciepłym beżem, prawda?
Kolekcja Blossom Blue poleca się na wszystkie okazje :)













Użyłam:



Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka, świetnie połączyłaś obie uroczystości

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka w pięknych barwach. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)