Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 17 maja 2019

Pamiątkowe ramki na zdjęcia

Witajcie :)

Wyjątkowo pracowite ostatnie miesiące skutkują brakiem postów na blogu :/ no zwyczajnie - nie wyrabiam się :( A tyyyyle rzeczy powstaje codziennie, niektóre nie mają nawet zdjęć, bo już natychmiast trzeba spakować i wysłać... Ale to nic - najwazniejsze, że tyle prac idzie w świat :)

Ostatnio powstaje sporo ramek - to fajny prezent z okazji komunii, chrztu, czy Dnia Matki :) W ramce może być tekst podziękowań czy życzeń - ale może tez być tradycyjnie miejsce na zdjęcie :)

I tak jest tutaj - ramki A4 z miejscem na zdjęcie dużego formatu, okolone kwiatami i motylkami :)







Użyłam:









Ramkami przypominam o wyzwaniu na blogu ScrapAndMe - Majowy Ogród, na które serdecznie zapraszam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)