Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 2 stycznia 2019

Pastelowa kartka urodzinowa/DT ScrapAndMe

Witajcie Kochani!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Niech będzie lepszy od poprzedniego, spełniajcie swoje marzenia :)

Choć za oknem długo wyczekiwana zima - u mnie na biurku zagościła wiosna :D
A to za sprawą cudownie pastelowych papierów i połączenia dwóch kolekcji: Sentimentals i Simple Story Beige. Powstała kartka urodzinowa z kompozycją kwiatów w centrum.

Hello!
Happy New Year!
Let it be better than the previous one, let your dreams come true :)

Although a long-awaited winter outside the window - I have a spring on my desk: D
I used wonderfully pastel papers and the combination of two collections: Sentimentals and Simple Story Beige. A birthday card was created with a composition of flowers in the center.









Użyłam:


Pozdrawiam :)




2 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka!! Ślicznie ukwiecona!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne cudowności! Nie potrafię tworzyć scrapowych dzieł, za to podziwiam kunszt i stworzony klimat. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)