Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Pamiątka Chrztu Świętego w ramce/DT ScrapAndMe

Witajcie kochani :)

Dziś przygotowałam pamiątkę Chrztu świętego - kartkę, ale w ramce. Miała to być wyjątkowa pamiątka, która będzie cieszyć oko przez dłuższy czas, a nie wyląduje od razu w szufladzie ;) Kartka zamykana jest metalową wskazówką, a brzegi ramki ozdobione są dodatkowo kwiatami.







Użyłam :
  
 


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)