Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 27 grudnia 2016

Mediowy kalendarz

Święta, święta i po świętach ;)
U mnie było bardzo intensywnie, rodzinnie, głośno i wesoło - a u Was? :)


Dziś w ramach relaksu i odpoczynku po "odpoczynku" - powstał mediowy kalendarz. Jako bazę wykorzystałam zwykły kalendarz książkowy z sieciówki, ale dzięki okładce przestał być "zwykły".
Oryginalną czarną okładkę z materiału skóropodobnego pokryłam gesso zyskując jednolitą białą powierzchnię do obróbki. Potem poszły w ruch maski i pasty strukturalne - gładka i pękająca, oraz pasta drobnoziarnista. Kolor uzyskałam przy pomocy mgiełek i Rainbow Color w proszku, które pięknie mi ze sobą przeniknęły i stworzyły nowe odcienie (np. cudowny odcień zieleni). Teraz zostało tylko ozdobienie "przestrzenne", czyli kwiaty - w sklepie Craftmanii kupicie nie tylko gotowe kwiatki papierowe, ale tez foamiran i wykrojniki do stworzenia własnych kwiatów, oraz pręciki i formy do wytłaczania (moldy).















Ze sklepu Craftmanii polecam:




Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)