Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 4 października 2016

Pojemnik w stylu vintage

Dziś zapraszam Was na wyzwanie na blogu ScrapAndMe.
Tematem jest praca w stylu vintage - ale uwaga! - nie może to być kartka.

Ja - przy okazji reorganizacji pracowni - zrobiłam sobie nowy, pasujący do kolorów pracowni, pojemnik do przechowywania pędzli.









Zapraszam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Tworzysz przepiękne rzeczy! Pozdrawiam !

    http://szemra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny pojemnik. kocham takei kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja generalnie wolę paztele - róxe, błękiy itp., ale tu postarzenia robilo mi sie swietnie :)

      Usuń
  3. Wyszedł fantastyczny. Może mi zrobisz skarbonkę na prawko? 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze vintage i włażę :) fajne! Ja mam wieczny niedobór takich pojemniczków.A jak wolisz pastele i róże to ta praca mi mowi ;) ze musisz wiecej vintage robic :p pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)