Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 18 sierpnia 2016

Little things that matter...

Dziś nieco nostalgicznie, wspominkowo i smutno...
Kilka dni temu byłam na spacerze... trafiłam w miejsce, do którego mam ogromny sentyment, z którym wiąże się wiele miłych wspomnień, kiedyś jeszcze przed ślubem, przychodziliśmy tam z mężem oglądać Perseidy, często nasze spacery kończyły się odpoczynkiem właśnie tam pod dębem. Jakież niemiłe zaskoczenie mnie spotkało teraz - dębu nie ma... ścieżki nie ma... jest za to marmurowy krzyż, plastikowe kwiatki i asfaltowa droga :( ehhhh :(
Dobrze, że choć zdjęcie mi zostało :(

Zdjęcie ubrane w tekturki theMINIart. Wokół dużej ramki naniesione tuszem przez maskę gwiazdki i kropki, do tego kilka chlapnięć.








Użyłam:



Przypominam, ze produkty theMINIart możecie kupić w wielu sklepach z materiałami do scrapbookingu (np. Na strychu, Studio75) - dokładną listę znajdziecie tutaj.


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Historia ze smutnym zakończeniem, ale właśnie - fajnie, że są zdjęcia i wspomnienia... Scrap śliczny! I ta maska w gwiazdki - świetna!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny layout, cudnie oprawiłaś zdjęcie..

    Ja nie mogę przeboleć takich zmian, zwłaszcza tych krzyży i plastikowych kwiatów..:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)