Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 29 czerwca 2016

Odlotowy album

Hej :)
Mam dziś dla Was mały, kolorowy album, inspirowany motywami z filmu Odlot, dla miłośnika rowerów. A do niego kartka urodzinowa do kompletu :)
Papiery wykorzystałam przeróżne, dobierając je raczej kolorami, niż kolekcjami, więc wybaczcie, że ich nie wymienię ;)
Na pewno są tu naklejki z 7Dots Studio.











Mój ulubiony ćwiek z CraftManii ;)



I w komplecie z kartką.





Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ale cudny !!! Świetne radosne kolory super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle różnych kolorów. To trzeba mieć wyczucie, żeby nie przesadzić i tu jest po prostu idealnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)