Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 16 marca 2015

Pamiątka I Komunii Św.

Dziś mam przyjemność i zaszczyt przedstawić pierwszą pracę wykonaną w ramach DT Cardabilities :)
Moja interpretacja mapki:









Sponsorem wyzwania jest The Stamping Boutique. FB - The Stamping Boutique .



Do zdobycia nagroda - 2 dowolnie wybrane grafiki właśnie od nich :D

Prace możecie zgłaszać do 28 marca. Zgłoszoną pracę można połączyć z maksymalnie 3 innymi wyzwaniami.

Pozdrawiam :)
i zmykam do szpitala, do Zośki :/
papa

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)