Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 7 listopada 2014

Doniczka pełna kwiatów

Dawno nigdzie nie bywałam ;) Dziś goszczę w Art Piaskownicy, gdzie rusza właśnie najnowsze wyzwanie inspirowane formą kartki w kształcie doniczki. Przyznam się, ze pierwszy raz robiłam taką kartkę i była ona dla mnie nie lada wyzwaniem ;) Ale... sporo kwiatów (w tym własne różo-piwonie) i jakoś wyszło ;)










Stempel ze SZMEKa


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)