Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 1 czerwca 2011

Wędrujące bez wędrowania, cz. 1

Zupełnie o nich zapomniałam... Jakiś czas temu organizowałyśmy na forum scrappassion nietypową wymianę albumową - każda z nas robiła karty na dany temat dla każdej z zapisanych osób, potem komplet wysyłałyśmy do Yoasi, która potem rozsyłała do nas nasze kompletne albumy. Świetny pomysł, oszczędność na wysyłkach znaczna, tylko z mobilizacją było gorzej - jednak jak dostajesz album do zrobienia z określonym terminem, to starasz się go dotrzymać, bo ten album łypie na ciebie z półki i się dopomina. Tu było inaczej, bo album taki trochę wirtualny, ale... udało się :)
Postaram się powrzucać wszystkie wpisy na raty :)

Ania_k_ska: "Uśmiechnij się"


Mrude: "Bajkowe stempelki"


Mag 349: "Herbaciane inspiracje"


Noomiy: "Dzieci"


Pyzaczu: "Przyjaźń"


Niestety, fotki mam tylko takie, nie robiłam za bardzo szczegółów, więc musi wystarczyć tak jak jest :)

Zostały nam tylko dwa dni turnusu, ufff... Ciężko jest bardzo, Stasiek buntuje się i nie chce ćwiczyć, tak więc trzeba się z nim trochę naszarpać :/ Ale wiem, że za jakiś czas będą widoczne efekty, więc warto się przemęczyć :)
Pozdrawiam gorąco - dosłownie :)
A wszystkim dzieciom - dużym i małym, życzę duuuużo słodyczy :)

5 komentarzy:

  1. Pracuś z Ciebie :) Długo Cię nie ma, ale jak wpadniesz, to od razu wrzucasz masę śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super =]

    Mam nadzieję, że jednak odpoczniesz =] Piękne prace...

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no - ile wpisów :)) herbaciane inspiracje to mój typ number one :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album
    Na pewno warto się namęczyć, żeby efekty zobaczyć, udanych ostatnich 2 dni turnusu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)