Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 23 lipca 2017

Kartka ślubna/DT Lemoncraft

Jakim cudem nie opublikowała mi się ta kartka??? Oj, doba za krótka :( Tydzień po premierze świątecznych papierów Lemoncraft - Christmas carols.

Świąteczne papiery w lipcu? Chętnie, nawet bardzo - ale pracy świątecznej nie udało mi się zrobić... Jakoś tak... za ciepło ;) Za to powstała kartka ślubna, wcale nie zimowa, ciepła, ba - letnia! :D







Użyłam:



Serwetka - CraftPassion


Pozdrawiam :)




4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)