Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 26 kwietnia 2015

Zaproszenia ślubne na bogato

Może część z Was pamięta, jak jakiś czas temu pokazywałam na FB zdjęcia w trakcie pracy nad partią zaproszeń ślubnych - ale nie zwyczajnych, tylko takich na bogato ;) To teraz trochę zdjęć tychże :)
Klientka wymarzyła sobie zaproszenia podobne do dwóch moich starszych prac - udało mi się stworzyć bardzo zbliżone układem i klimatem, choć nieco inne (w zasadzie każde inne...). Do kompletu powstały też zawiadomienia o zbliżającym się wydarzeniu :)









Druga wersja:







I zawiadomienia:





Tak więc jeśli ktoś miałby ochotę moją starszą pracę "przerobić" na zaproszenie - nie ma problemu :) Nie będą identyczne, bo nie da się zrobić dwóch identycznych kartek, ale w stylu i klimacie - coś fajnego uda się stworzyć na pewno :)

A tak wyglądały oryginały: 1 i 2.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś :) Cuda wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Oj kochana wieczorami pewnie długooo siedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające! Wrażenie robi ich uroda, ale też pracochłonność - podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogrom pracy, ale wyszło cudnie - ilość robi wrażenie. Przepięknie zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)