Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanocne inspiracje/DT theMINIart

Święta już za chwilę (zdecydowanie zbyt szybko w tym roku!!), więc pokazuję ostatnie inspiracje wykonane dla theMINIart. Są to dwie kartki oraz zawieszki - pastelowe pisanki.

















Użyłam materiałów theMINIart:
Ulotne sny - papier
Tekturki - Wielkanoc
Zestaw jajek
Baza jajko - pełna

Myślę, ze to ostatni post przed świętami - życzę więc Wam więc zdrowych, spokojnych Świąt :)
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Śliczne ozdoby i mega cudne kartki :)) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka, tylko tyle :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your cards and the beautiful egg ornaments that you made.... i wish i had a tree filled with them to decorate for Easter :) Thank you for sharing and glad i am on Cardabilties with you this time!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)