Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 16 kwietnia 2015

Komunijna

Sezon blisko, więc coraz częściej będą się pojawiać u mnie prace związane z I Komunia Św.
Dziś kartka z wykorzystaniem tekturek i papierów z theMINIart.









Z materiałów theMINIart:
Tekturki - kielich
Tekturki - hostie
Tekturki - winogrona
Papier - Ulotne sny 4
Papier - Ulotne sny 6


Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)