Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 8 listopada 2017

Błyśnij - wyzwanie w ScrapAndMe

Ja wciąż świątecznie :) dziś kartki zrobione na wyzwanie na blogu ScrapAndMe - "Błyśnij".
Użyłam złotych błyszczących dodatków - brokatowych złotych chorągiewek, złotej siatki, perełek i cekinów :) Zdjęcia tego nie oddają w 100%, ale uwierzcie - błyszczy mocno :D













Zapraszam serdecznie do udziału - wyzwanie trwa do końca listopada :)



3 komentarze:

  1. I faktycznie błysnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)