Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 16 października 2017

Kalendarz Pani Ani

Dzień Nauczyciela już minął, a ja mam do pokazania jeden z kalendarzy dla nauczyciela, jaki udało mi się w tym roku zrobić :) Kalendarz dla Pani Ani, w całości z pięknej kolekcji Craft o'Clock - Marzenia o poranku. Nie dość, że w cudnych kolorach (szary i żółty!!!), to jeszcze pełna dodatków, elementów do wycinania, kart do PL i kolorystycznie dopasowanych dodatków pasmanteryjnych.















Użyłam:



Zapraszam na bloga Craft o'Clock, gdzie inspiruję gościnnie :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)