Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 2 czerwca 2017

Ekspresowo w klimacie vintage

Dawno nie robiłam kartki na wyzwanie - zwłaszcza ekspresowe ;) Ale tak mnie dziś natchnęło,
 i w dodatku wczoraj w grupie Lubię ScrapAndMe na FB (do której oczywiście serdecznie zapraszam), Aga udostępniła nam nową piękną grafikę do pobrania - musiałam od razu cos skleić.
Karteczka na ekspresowe weekendowe wyzwanie w grupie Lubie ScrapAndMe -
w temacie vintage :)





Zapraszam - klik w banerek ->




Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)