Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 27 czerwca 2017

Album dla nauczyciela/DT Craftmania

Koniec roku szkolnego, a zwłaszcza koniec szkoły i pożegnanie z wychowawcą to wyjątkowa chwila. Warto przygotować taki prezent, który będzie cudownym wspomnieniem na lata.

Taki wspomnieniowy prezent przygotowałam i ja - album ze zdjęciami zebranymi z lat wspólnej nauki i zabawy, w solidnym pudełku - będzie pamiątką na lata.









Użyłam:



Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Świetny album. Rewelacyjny wybór papierów :) Pozdrawiam
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)