Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 17 maja 2017

Pastelowe albumy leporello

Kilka dni temu na blogu Studio SZOK pojawiło się nowe wyzwanie - Żyj pastelowo!
Jaki wdzięczny temat!



Inspirujemy się poniższym moodboardem:



a sponsorem jest ScrapAndMe, producent baaardzo pastelowych papierów :)



U mnie powstały dwa albumy leporello, w różu i błękicie.















Serdecznie zapraszam :)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)