Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 29 maja 2017

Kartka vintage/DT CraftPassion

Witam :)
Dziś przygotowałam kartkę w klimacie vintage, trochę poszarpaną, postarzoną, ozdobioną ręcznie wykonanymi kwiatami z foamiranu - z użyciem wykrojnika "kwiaty nr 4". Towarzyszą im listki z nowego wykrojnika "gałązki nr 4".

Hello :)
Today I have card in vintage style, a little bit torn and aged. It's decorated with handmade foamiran flower - with use of flower die no 4 and leaves die no 4.












Użyłam/I used:


Przypominam o czerwcowym zlocie i atrakcjach, jakie przygotowałyśmy :)






Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)