Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Ramki dla chrzestnych

Witam serdecznie :)

Dziś w ramach inspiracji na blogu ScrapAndMe przygotowałam dwie ramki - podziękowania dla chrzestnych. Oprócz samego tekstu podziękowań, na ramkach jest tez zdjęcie dziecka, i oczywiście - kwiaty ;) Całość zrobiłam na bazie szarych papierów z kolekcji Romantic Letter, oprócz tego chrzestna dostanie odrobinę różu w postaci Sweet Dreams2 02, zaś chrzestny - Sweet Dreams 2 04.









Użyłam:



Przypominam o trwającym cały rok wyzwaniu albumowym :) nieustająco zachęcam :) i cieszę się bardzo, że dołączają kolejne osoby ♥

Pozdrawiam



Podobne ramki można zamówić TUTAJ

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)