Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Kartka urodzinowa dla mężczyzny

Witakcie świątecznie :)
Ubiegły tydzień był dla mnie meeeeega ciężki :/ Mnóstwo zamówień "na już", cały dzień w szpitalu ze Staśkiem, nie mówiąc o tym, ze w domu tez coś zrobić trzeba :/ Prac na ubiegły tydzień (na szczęście nieco wcześniej) powstało dużo, a nie udało się pokazać żadnej :/ Więc powoli będę nadrabiać... A najbliższy tydzień wcale nie będzie luźniejszy, więc zaczynam już dzisiaj ;)

Na pierwszy ogień kartka, która powstała jeszcze w marcu - na 50te urodziny meżczyzny. Użyłam do niej w całosci kolekcji Gossamer Blue Lemoncraft, dodałam też sporo kwiatów, mimo że to męska kartka, ale dlaczego nie ;)











Użyłam:




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)