Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 7 kwietnia 2017

Bo 40te urodziny ma się tylko raz ;)

Witajcie :)
Dziś mam dla Was komplet zaproszeń, na wyjątkową, szaloną imprezę urodzinową z okazji wkroczenia w strefę 40+ ;) Ponieważ cała uroczystośc ma się odbywac w morskim otoczeniu, użyłam nieco staszych kolekcji UHK Gallery, a raczej tagów z niej, oraz szalonych napisów. Jak zwykle - nieozdownym dodatkiem i kropką nad "i" są brokatowe ćwieki Doliny Tęczy - turkusowe i zielone.











Użyłam:


Pozdrawiam :)

Agata



4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)