Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 13 marca 2017

Słoneczna kartka dla maluszka/DT CraftPassion

Witam serdecznie :)
Hello :)

Dziś kolejna kartka dla maluszka - tym razem w słonecznych, ciepłych kolorach, z chorągiewkami zawieszonymi na sznureczku, tekturkowym bobaskiem i napisem.

Today another one card for a baby - this time in sunny, warm colors, the flags hung on a string, cardboard baby and inscription.











Użyłam:



Przypominam jeszcze o rabacie na zakupy z odbiorem osobistym w czasie sobotniego Scrapowiska (więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ)

I recall - we have for you 10% DISCOUNT for orders with collection during the craft show, more details regarding those orders click HERE.



Pozdrawiam :)



3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)