Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 13 lutego 2017

Pamiątka komunijna

Sezon na zaproszenia komunijne od dawna w pełni, a ja proponuję dziś - jedną z pierwszych moich w tym roku - pamiątkę komunijną dla dziewczynki.
Z piękną, ażurową ramką z hostią, różą z papieru czarpanego, z pięknym połączeniem różu i szarości.

Communion invitations appear for some time, now it's time for first communion card for a girl.
With beautiful frame with IHS, rose with mulberry paper, a beautiful combination of pink and gray.





Ramka podklejona jest kosteczkami 3d - a ponieważ wycięta w jednej warstwie papieru może być zbyt wiotka, takie ażurowe wycinanki podklejam podatkową warstwą papieru, np. wizytówkowego. I od razu wycinanka jest stabilniejsza :)
Frame is glued with 3d cubes - and because it's cut in only one layer of paper - it could be a little bit flabby. Die cuts like this frame, I glue with a additional layer of, for example, cardboard. And the die cut is much more stable :)





Użyłam:


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)