Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 27 września 2016

Box urodzinowy

I to na niezwykłe urodziny, bo 90., w dodatku niezwykłej osoby :) Pani, która od lat nie mieszka w swoim rodzinnym mieście, dostanie w prezencie wiersz o naszym mieście i pamiątkowe zdjęcia okolicy, w której mieszkała. Do tego tort ozdobiony bogatą kompozycją kwaiatowo - koralikową.
A wszystko w lekkim klimacie retro.
Kieszonki ze zdjęciami i wierszem zamykane są wskazówkami umocowanymi metalowymi ćwiekami. Metalowy ćwiek retro jest tez na wieczku, zamocowana jest do niego etykietka.



















Ze sklepu CraftManii polecam:



Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. i znowu cudne kolorki w cudnym boxie. ja to bym mogła się tak zachwycać i zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D to zapraszam częściej :D
    Dzięęęki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box, a przede wszystkim podziwiam tort, bo robiłam już kilka podejść do takiej ozdoby i za każdym razem poległam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)