Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 17 maja 2016

Gratulacyjna z kluczem

Dziś mam dla Was kartkę gratulacyjną z okazji awansu - kartka dla energetycznego, pozytywnie do życia nastawionego pana, z życzeniami dlaszych sukcesów w obsłudze "kluczowych" klientów :)
Kartka prosta, w zasadzie ze ścinków, ale z kropka nad "i" w postaci dopasowanych kolorystycznie do reszty kartki ćwieków Doliny Tęczy - czasem taki niewielki akcent sprawie, że praca jest kompletna.

A jeśli już mowa o całości - kartka ma do kompletu oczywiście pudełko w tym samym stylu :)












Zapraszam na bloga CraftManii po szczegóły materiałowe :)

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Masz rację , dodatki to ważna rzecz w tworzeniu różnych prac , ta jest wspaniała i w męskim stylu , bardzo mi się podoba ten komplecik , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)