Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 24 maja 2016

Album Filipka

Album w szarościach z dodatkiem słonecznego żółtego - jest dopełnieniem do zaproszeń na chrzest Filipka w podobnej stylistyce i kolorystyce :)















Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. fajny album, ostatnio polubiłam szarości.Zawsze myślałam że szarości są smutne i nijakie. Teraz wiem że wystarczy mały pomysł, inne spojrzenie i szarości mogą być cudowne. Dają wiele możliwości....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)