Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 9 marca 2016

Romantyczne boxy dla rodziców

Tradycją jest, że Młodzi w czasie wesela składają podziękowania swoim Rodzicom - za wychowanie, za miłość, za pomoc w przygotowaniu uroczystości...
Ja proponuję kilka form takich podziękowań - mogą to być pamiątkowe albumy, ze zdjeciami od najwcześniejszego dzieciństwa do teraźniejszości, ozdobne ramki z tekstem podziękowań, lub boxy - przeważnie ze ślubnym tortem i ozdobionymi na różne sposoby ściankami.

Dziś przedstawiam bardzo romantyczne boxy z tortem, w pastelach z dodatkiem turkusu, z kalendarzem i datą ślubu, z ozdobnymi wieczkami i oczywiście okazałymi tortami ślubnymi.













Wszystkie podziękowania wykonuję na zamówienie, więc wszelka personalizacja i dostosowanie do potrzeb klienta - dozwolone, ba - mile widziane :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)