Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 22 marca 2016

Kolorowo, czyli gościna w BeeScrap

W sobotę miałam przyjemność gościć na kolorowym blogu BeeScrap - a to dopiero pierwsza część ;) Dziękuję dziewczyny za zaproszenie i przemiłą atmosferę :)
W związku z tym miałam ostatnio nieco więcej okazji popracowania z pięknymi papierami BeeScrap. Szczególnie urzekła mnie dziecięca kolekcja "Tupot bosych stóp" oraz niezwykle delikatna i baaardzo uniwersalna - Kolory róży. Powstało więc kilka prac dziecięcych - zarówno dla maluszków, z wykorzystaniem papierów w stópki i koniki, jak i dla trochę starszych - w boxach komunijnych - wzory papierów spokojnie na to pozwalają :)













Z prac dla dzieci powstał jeszcze grubiutki albumik z miękką okładką - ale o nim w następnym poście ;)


Serdecznie zapraszam :)


3 komentarze:

  1. Rzeczywiście świetne papiery. Kartki jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne inspiracje! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za przemiłe spotkanie! Cieszę się ogromnie na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)