Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 27 października 2015

Na początek sezonu :)

Pierwsza w tym sezonie kartka świąteczna - ufff, jak mi jest zawsze ciężko zacząć!! Nie mogę wczuć się w klimat, do świąt jeszcze daleko - ale nie ma wyjścia, czas już się przygotowywać, żeby ze wszystkim zdążyć... Dlatego najczęściej zaczynam od delikatnych, jasnych - "śnieżnych" kartek, by jak najbardziej wczuć się w zimowy klimat :)





Tło ozdobione jest gwiazdkami z pasty strukturalnej posypanej przed wyschnięciem brokatem, brzegi kartki  lekko "ośnieżone" gesso i srebrną mgiełką.





Ze sklepu CraftManii polecam :)




1 komentarz:

  1. Wspaniale zaczęłaś sezon świąteczny , kartka śnieżna , delikatna , cudowna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)